[LUGOS] devfs

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Mon Feb 25 22:01:09 CET 2002

On Sun, Feb 24, 2002 at 12:43:41PM +0100, Ratko wrote:
> Sem probal vkljuciti devfs v jedro.
> vkljucil sem "devfs" in "automatically mount on boot".
> instaliral sem devfsd,
> ki se zazene prvi ob bootu, kot pise v dokumentaciji.

Pravilno.

> med bootanjem pravi, da ne najde /dev/rtc. ko se zboota in prikaze login, pa

pri devfs je to /dev/misc/rtc pa ga kak program ne najde na /dev/rtc
npr. hwclock

> zacne drgniti disk. ne vem kako naj to drugace opisem. kot da se zacikla pri
> pisanju na disk. traja ene 4 sekunde, potem je spet ok. a je to normalen
> potek pri devfs (ali takrat izdela /dev hierarhijo?)
>
> potem sem hotel dodati nvidia gonilnike. instalacija pobrise in nanovo naredi
> /dev/nvidia0, kar pa devfs ne pusti. tudi rocno se ga ne da izbrisati. jaz
> sem mislil da za kompatibilnost s starim /dev poskrbljeno. se motim ali sem
> kaj pozabil?

Pri devfs ni potrebno narediti  /dev/nvidia0 , ko vkjucis podporo za nvidia
se samodejno pojavi, saj to je tudi prednost devfs .

> je komu uspelo ohraniti kompatibilnost s starim /dev in hkrati postaviti
> devfs? kako narediti /dev/nvidia0 ali kak drug device?

devfsd skrbi za kopatibilinost z starim nacinom naredi linke v drevesu
/dev npr:

sg0 -> scsi/host0/bus0/target3/lun0/generic
audio -> sound/audio

in tudi za dovoljenja, vse pa nastavis v conf. datoteki

Kar si prej imel v /dev se pri devfs kernelu nic ne uporabi
lahko imas samo imenik /dev , vse nastavljas v eni datoteki

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver