devfs

Ratko ratko-lugos at kramfid.org
Sun Feb 24 12:43:41 CET 2002

Sem probal vkljuciti devfs v jedro.
vkljucil sem "devfs" in "automatically mount on boot". instaliral sem devfsd,
ki se zazene prvi ob bootu, kot pise v dokumentaciji.

med bootanjem pravi, da ne najde /dev/rtc. ko se zboota in prikaze login, pa
zacne drgniti disk. ne vem kako naj to drugace opisem. kot da se zacikla pri
pisanju na disk. traja ene 4 sekunde, potem je spet ok. a je to normalen
potek pri devfs (ali takrat izdela /dev hierarhijo?)

potem sem hotel dodati nvidia gonilnike. instalacija pobrise in nanovo naredi
/dev/nvidia0, kar pa devfs ne pusti. tudi rocno se ga ne da izbrisati. jaz
sem mislil da za kompatibilnost s starim /dev poskrbljeno. se motim ali sem
kaj pozabil?

devfs se izdela in tudi v logu je to vidno:
kernel: devfs: v1.7 (20011216) Richard Gooch (rgooch at atnf.csiro.au)
diske tudi najde pravilno:
kernel:  /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0: p1 p2 < p5 p6 p7 >

je komu uspelo ohraniti kompatibilnost s starim /dev in hkrati postaviti
devfs? kako narediti /dev/nvidia0 ali kak drug device?

ratko