[LUGOS] Startanje Blackbox wm-ja

Ales Kosir ales.kosir at telemach.net
Sun Feb 24 20:50:41 CET 2002

Opisal ti bom svojo namestitev, pa si pomagaj. Ce ne bom dovolj jasen, se
vprasaj.

Datoteko /etc/X11/xinit/xinitrc raje pusti pri miru. Ce bos okna X
poganjal iz svojega uporabniskega racuna z ukazom startx, ustvari datoteko
~.xinitrc, vanjo pa daj nekaj takega kot tole:

==
xterm -geometry 80x24-0+2   &
xterm -geometry 80x24-0-84  &

xclock -geometry 30x30+0-0 -padding 0 -bw 0  &
xload  -geometry 95x30-0-0 -nolabel          &
xsetroot -solid rgb:0/3/6 &

exec blackbox
==

Zdaj reci samo se startx.

Pognal se bo streznik za okna in Blackbox v njih. Si opazil, da je po
novem Blackbox preveden v slovenscino?

Lep pozdrav,
Ales

On Mon, 18 Feb 2002 13:38:12 +0100
"Andrej Trobentar" <andrej.trobentar at rikom.si> wrote:
> Pozdrav!
>
> Instaliral sem Blackbox (RPM package), ter v  /etc/X11/xinit/xinitrc na
koncu> dodal vrstico "exec blackblox". Ko poizkusam zagnati X-e (z ukazom
xinit)> dobim naslednje sporocilo :

> AUDIT: X : Client 1 rejected from local host
> Xlib : connection to :0.0 refused by server
> Xlib : Unable to load authorization file
>
> Naj povem se, da ce startam kdm se le-ta starta brez tezav in brez
zgoraj> omenjenih sporocil. Na #linux kanalu so mi svetovali, da naj
onemogocim> preverjanje authetifikacije za X server z ukazom "xhost +". Ce
pozenem ta> ukaz, ko imam startam kdm dobim sporocilo v tem stilu  "All
clients can> connect to X server", kar je tudi OK. Ko potem ponovno
startam xinit pa spet> dobim zgoraj opisani error message. Poizkusil sem
tudi DISPLAY spremenljivko> nastaviti na localhost:0.0, 127.0.0.1:0 pa ni
razlike. Kaj delam narobe?>