Startanje Blackbox wm-ja

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Mon Feb 18 13:38:12 CET 2002

Pozdrav!

Instaliral sem Blackbox (RPM package), ter v /etc/X11/xinit/xinitrc na koncu
dodal vrstico "exec blackblox". Ko poizkusam zagnati X-e (z ukazom xinit)
dobim naslednje sporocilo :

AUDIT: X : Client 1 rejected from local host
Xlib : connection to :0.0 refused by server
Xlib : Unable to load authorization file

Naj povem se, da ce startam kdm se le-ta starta brez tezav in brez zgoraj
omenjenih sporocil. Na #linux kanalu so mi svetovali, da naj onemogocim
preverjanje authetifikacije za X server z ukazom "xhost +". Ce pozenem ta
ukaz, ko imam startam kdm dobim sporocilo v tem stilu  "All clients can
connect to X server", kar je tudi OK. Ko potem ponovno startam xinit pa spet
dobim zgoraj opisani error message. Poizkusil sem tudi DISPLAY spremenljivko
nastaviti na localhost:0.0, 127.0.0.1:0 pa ni razlike. Kaj delam narobe?

Uporabljam : Caldera Workstation 3.1, kernel 2.4.2 in XFree86-4.0.2-11.

Za kakrsnokoli informacijo se ze vnaprej zahvaljujem.

Lep pozdrav,

	Andrej.