[LUGOS] Vabilo na skupscino in volitve

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Feb 22 18:57:47 CET 2002

Quoting Ales Casar <casar at uni-mb.si>:

> Menda se za take primere da na posti dobiti nek pecat, s katerim se potem
> namesto lepljenja znamk vse posiljke "popecati". Nato vse skupaj odneses
> se na posto, poves koliko komadov je, placas in stvar je opravljena.

Res je, ne smes vsega jemati prevec dobesedno.... :) Te zadeve ze prakticiramo
in zaenkrat se ni nihce lepil znamk na pisma... Vsaj zdi se mi, da ne... :)

Hm, Bostjan me je prevec dobesedno razumel, ko sem mu dejal naj poslje mail
naprej na listo... :)

> Za pikami pri datumih se dajejo presledki, torej 9. 3. 2002. Na kateri

Upam, da ne bo zaradi tega prislo do kakih pomot... ?!

> Litijski 51 pa bo to? V Kranju, Ilirski Bistrici, Laskem ali kaksnem
> cetrtem mestu? In kaksne sorte stavba je na tem naslovu? Pac, da clovek
> ve, ali naj tam v blizini isce velik blok, stanovanjsko hiso, drvarnico

Se opravicujem za to pomoto. Litijska 51 je misljena v Ljubjani, v poslovnih
stavbi Hermes Softlabs, v veliki konfernecni dvorani, kjer so dosedaj vse
(razen ene ali dveh) skupscine ze bile.

> ali kaj cetrtega. Za ure se mi zdi, da se pisejo kot 16:00.

Velja enako kot za datum...

> Dragace pa je po moje sobota pozno popoldne izrazito slab cas za
> skupscino. Slabse bi verjetno bilo samo se v soboto zvecer ali v nedeljo
> zgodaj zjutraj.

Potrebno je racunat, da niso vsi clani iz Ljubljane in morajo priti v
Ljubljano. V soboto zjutraj, se bo malokdo vozil v Ljubljano iz recimo Murske
Sobote, da bo prisel do devetih na Skupscino.

Zakaj sobota? Zato ker je takrat za vecino ljudi dela prost dan in imajo
ponavadi cas.

> A ne bi ze pred samo skupscino moral biti nqa volju predlog novega
> statuta? Pravzaprav bi vsi morali imeti moznost sodelovanja pri njegovem
> nastajanju. Nisem opazil, da bi se po mail listah odvijala kakrsnakoli
> diskusija na to temo. :(

Na sestankih UO (ki so se vedno odprti za _vse_ clane in neclane drustva) je
bilo nekaj govora o tem, statut bo potrebno spremeniti, ce ne zaradi drugega pa
zaradi tega, ker se bo spremenil sedez drustva in v statutu je napisan tudi
sedez drustva.

Drugih predlogov za spremembo statuta pa ni.

--
David!