[LUGOS] Vabilo na skupscino in volitve

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Feb 22 10:13:20 CET 2002

On Fri, 22 Feb 2002, Bostjan Muller wrote:

> naokoli... Oslinite jezike, kajti znamk in pisem bo mnogo! ;)

Menda se za take primere da na posti dobiti nek pecat, s katerim se potem
namesto lepljenja znamk vse posiljke "popecati". Nato vse skupaj odneses
se na posto, poves koliko komadov je, placas in stvar je opravljena.

> Pod vabilom je se razpis prostih mest v 'organih' drustva...

Verjetno bi bilo bolj normalno, da se najprej izda samo razpis, nato pa
zraven k vabilu na glasovanje ze prilozi prispele kandidature.

>  Skupscina bo v soboto, 9.3.2002 na Litijski 51 ob 16.00

Za pikami pri datumih se dajejo presledki, torej 9. 3. 2002. Na kateri
Litijski 51 pa bo to? V Kranju, Ilirski Bistrici, Laskem ali kaksnem
cetrtem mestu? In kaksne sorte stavba je na tem naslovu? Pac, da clovek
ve, ali naj tam v blizini isce velik blok, stanovanjsko hiso, drvarnico
ali kaj cetrtega. Za ure se mi zdi, da se pisejo kot 16:00.

Dragace pa je po moje sobota pozno popoldne izrazito slab cas za
skupscino. Slabse bi verjetno bilo samo se v soboto zvecer ali v nedeljo
zgodaj zjutraj.

> -Spremembe statuta

A ne bi ze pred samo skupscino moral biti nqa volju predlog novega
statuta? Pravzaprav bi vsi morali imeti moznost sodelovanja pri njegovem
nastajanju. Nisem opazil, da bi se po mail listah odvijala kakrsnakoli
diskusija na to temo. :(

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/