[LUGOS] slo distribucija

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Mon Dec 30 21:12:40 CET 2002

On Mon, Dec 30, 2002 at 03:34:35AM -0800, Matjaz Horvat wrote:

> Slo-Tech se je odlocil narediti slovensko distribucijo
> Linuxa. Ideja je kar dobra. Vabljeni na:
> http://www.slo-tech.com/script/forum/izpisteme.shtml?threadID=50391&mesto=vse
> Podorbnosti o distribuciji:
> http://www.rozica.com/~gandalf/slotech/distro.txt

Kaj ko bi mi naredili eno novo revolucionarno distribucijo
tako iz nule, ki ne temelji na nobeni distribuciji,
iz ostalih distribucij pa pobrali samo dobre resitve.

Namesto rpm in deb, svoj paketni sistem,
odpakirani paketi, soodvisnost na posamezne datoteke,
za ELF binarije se da verjetno avtomaticno to naredit.

Namesto /etc/init.d/  /service/ in daemontools, runit,
se vedno lahko skupaj z sysv init in  /etc/inittab

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver