Promise RAID IDE kontroler

Damir Dezeljin programing at nib.si
Mon Dec 30 17:38:39 CET 2002

Hi.

V eni masini imam na osnovni plosci Promise IDE RAID:
  RAID bus controller: Promise Technology, Inc. 20265 (rev 2)

Ker me je ta kontroler zelo zezal (ce nisem imel skonfiguriran nobeno
kombinacijo RAID-a, ni sel skozi njegov bios - racunalnik ni nikoli
bootnil), sem nastavil kar v njegovem BIOS-u RAID mirror. V kernel sem
skompajlal Promise IDE RAID SW podporo, tako da sem dobil dostop do:
/dev/ataraid/d0p? , kjer je ? stevilka particije . Tako sem tudi to zacel
uporabljati, da nebi z direktnim dostopom do /dev/hde ali /dev/hdg kaj
zeznil pri naslednjem bootu masine.

Zdaj pa me zanima, ce sem naredil narobe? Namrec nisem prevec preprican da
ta kernel driver dela dobro ... kaksna izkusnja v primerjavi z RAID SW
podporo v kernelju (torej enkrat s tem driverjem, drugic pa samo RAID
na navadnih devicetih)?

Hvala in lp,
Dezo