[LUGOS] Download Debiana

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Dec 29 18:44:22 CET 2002

Na 1041179855, 2002-12-29 ob 17:37, je Grega Fajdiga napisal(a):
> Pozdravljeni!

> sem nasel Debianove ISO-te.(s koncnico .raw).
> Vprasanji:
>
> 1. Kako lahko v Windowsih in s programon Nero
> Burning ROM zapecem CD-je? Bo v redu, ce jih
> Zapecem kot ISO IMAGES?

da

> 2. Katere CD-je rabim za cim manj dl-janja?
> Bodo prvi trije dovolj? Saj vem, da se da pakete tudi
> dl-jati, vendar kljub kabelkemu dostopu nebi rad cakal
> vec ur zato, da bi se paketi zdownloadali. Potrebujem
> predvsem osnovne programe (X, KDE, GNOME, mogoce SGML podporo itd.)

prvi trije bodo vec kot dovolj, vendar je tako, da skoraj vsi, ki sistem
uporabljajo kot workstation presedlajo na unstable in sproti
nadgrajujejo pakete... + imajo dodatne repositorije za apt-get

zato se ti nekako splača vzeti le prvi cd, instalirat osnovni sistem,
spremenit repositorije in potem šele namestit ostal software...

za server je pa bolj uporabna (v bistvu kao varna) stable, sam včasih se
vseeno zatakne in pol ti ostane to da namestiš posamezne pakete al pa
kompajlaš sam...

debian je namreč ena najkonzervativnejših distribucij in zato v stable
različicah ponavadi najdeš prastare pakete (recimo na gnome2 ali kde3
lahko kar pozabiš), zato tudi večina ljudi uporablja unstable + dodatne
repostiorije

Lep pozdrav
Andraž Tori