Download Debiana

Grega Fajdiga Gregor.Fajdiga at telemach.net
Sun Dec 29 17:37:35 CET 2002

Pozdravljeni!

Ker imam RedHata pocasi dosti, sem se odlocil, da bi si
instaliral Debian GNU/Linux. Zaradi dolocenih oslarij iz
RedHatove in pa predvsem moje strani mi Linux trenutno ne deluje (i.e. ne
boota se) Na tem naslovu:
http://ftp.si.debian.org/debian-cd/

sem nasel Debianove ISO-te.(s koncnico .raw).
Vprasanji:

1. Kako lahko v Windowsih in s programon Nero
Burning ROM zapecem CD-je? Bo v redu, ce jih
Zapecem kot ISO IMAGES?

2. Katere CD-je rabim za cim manj dl-janja?
Bodo prvi trije dovolj? Saj vem, da se da pakete tudi
dl-jati, vendar kljub kabelkemu dostopu nebi rad cakal
vec ur zato, da bi se paketi zdownloadali. Potrebujem
predvsem osnovne programe (X, KDE, GNOME, mogoce SGML podporo itd.)

Hvala in Lp,
Grega