[LUGOS] prerazporeditev IDE naprav pod 2.4.19 jedrom

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Thu Dec 26 14:22:28 CET 2002

Zdravo!

Tisti CD-RW sem enostavno priklopil na IDE4 in v BIOSu omogočil
Promise RAID kontroler.  Še prej sem nastavil en jumper, tako da le-ta
dela v IDE načinu in ne v RAID.  Trdi disk in ostale IDE naprave sem
pustil pri miru in pekač nemoteno dela.  (RH7.2 + kernel 2.4.18-18)

Potem pa hočem bootati kernel 2.4.19 in se upre, da ne najde /root
diska.  ?!!?!?  V sporočilih, ki se ob bootanju rolajo po zaslonu, sem
opazil,
da vidi disk kot /dev/hde (čeprav je na IDE1 kanalu kot primarni /dev/hda)!
Izklopim Promise kontroler v BIOSu in 2.4.19 se normalno boota z /dev/hda,
seveda pa ne morem uporabljati CD-RW enote.  Tudi druge IDE naprave
dobijo drugačne oznake kot pod 2.4.18-18 jedrom.

Zakaj pride do drugačnih oznak IDE kanalov v 2.4.19 kernelu oziroma kako
se temu lahko izognem?

Jurij