[LUGOS] prerazporeditev IDE naprav

Damir Dezeljin programing at nib.si
Mon Dec 23 19:06:32 CET 2002

Ciao.

> V računalo bi rad dodal CD-RW, pa sta IDE1 in IDE2 že zasedena.
> Ostaneta mi IDE3 in 4 (Promise FastTrak 100 Lite on-board, ki lahko
> dela tudi kot RAID).  Če premaknem primarni disk (/dev/hda) na ta
> kontroler, kaj vse je treba postoriti, da bo zadeva delala?
Kot prvo boot disketo (resno mislim ;) ).

Svetujem ti, da pogledas v primeru uporabe lilota /etc/lilo.conf in
naredis nekaj kopij tvojega default boot imageta ter nastavis root= na
razlicne varjante.

Npr. ce si zdaj imel root=/dev/hda1 , dodas se en podoben entry z
drugacnim labelom z recimo root=/dev/hde1 ,...

Svetujem ti tudi, da naredis label na particijah (tune2fs) in namesto poti
do deviceta v fstab uporabis ta label (namrec ne bos tocno vedel na kateri
kotroler preklapljas stvar.

No ... tako bi se stvari lotil jaz.

Druga varjanta je, da ves tocno kam premikas disk (npr. na /dev/hde) in
vse hda pretvoris v hde ;)

Lp,
Dezo