[LUGOS] Gimp - tečaj

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Wed Dec 25 13:25:36 CET 2002

	Hojla!

On sre, 2002-12-25 at 11:29, Matjaz Horvat wrote:
> Da ne bo pomote, ideja seveda ni bila moja, le ugibal
> sem, kaj naj bi pomenila. In, ce dobro premislim, tako
> zelooo slaba vendarle ni. Morda pa se le kdo najde.
> Tudi sam trenutno obiskujem nek brezplacen tecaj...

Namenjeno je bilo vsem, ki vas to zanima in se vam zdi ta ideja dobra in
izvedljiva. Grem staviti, da omenjeni tečaj ni pripravljen v
organizaciji Lugosa. Me pa zanima, kdo ga organizira in kdo ga financira
(lahko tudi privat).

> Ne, s tem se pa enostavno ne strainjam. Da tecaj gimpa
> ne bi bil potreben?
> Vsa dokumentacija je v anglescini, potenialni
> uporabniki gimpa pa so tisti kot pri photoshopu ipd. -
> torej ... vsi vemo, kdo, ne bom nasteval. Pomembno pa
> je, da njihovo znanje anglescine ni (nujno) blescece.

Potem je itak delo z Gimpom oteženo, ker zaenkrat še ni do konca
preveden.

In potem pa bi bilo fino prevesti še katero izmed knjig (predlagam
knjigo Careya Bunksa: Grokking the Gimp).

Srečno,

	Miha...