[LUGOS] Gimp - teèaj

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Wed Dec 25 11:29:42 CET 2002

Zdravo!

--- Miha Tomsic <miha.tomsic at guest.arnes.si> wrote:
> Dragi fantje moji, dobro jutro. Oèitno se ¹e niste
> povsem prebudili. Kdo
> pa vam bo delal brezplaèni teèaj, v katerem se bodo
> neki "predavatelji"
> ukvarjali s "slu¹atelji" preko neta in to kar tako
> iz èistega veselja?
> Èe ga najdete, super. Bom morda ¹e sam spremljal
> teèaj. Gotovo bom
> izvedel kaj novega.

Da ne bo pomote, ideja seveda ni bila moja, le ugibal
sem, kaj naj bi pomenila. In, ce dobro premislim, tako
zelooo slaba vendarle ni. Morda pa se le kdo najde.
Tudi sam trenutno obiskujem nek brezplacen tecaj...

> Zakaj za vraga pa sploh potrebujete teèaj Gimpa???
> Èe se hoèete nauèiti
> uporabljati Gimp, ga odprite/po¾enite (Ja, takoj
> zdaj!) in ga zaènite
> uporabljati. Na voljo imate online help. Pa en kup
> spletnih tutorialov:
>
>  http://www.gimp.org/tutorials.html
>  http://gimp-savvy.com/BOOK/index.html
>  http://manual.gimp.org/

Ne, s tem se pa enostavno ne strainjam. Da tecaj gimpa
ne bi bil potreben?
Vsa dokumentacija je v anglescini, potenialni
uporabniki gimpa pa so tisti kot pri photoshopu ipd. -
torej ... vsi vemo, kdo, ne bom nasteval. Pomembno pa
je, da njihovo znanje anglescine ni (nujno) blescece.

lp,
matjaz

=====