LILO mi javlja LIL- ali EBDO too large

Uros Cimzar uros.cimzar at rsklan.com
Wed Dec 18 16:26:53 CET 2002

Pozdrav vsem,

najprej opravicilo za malce daljsi mejl, ampak sem opisal cel postopek kako sem
prisel v to "slepo ulico". V glavnem gre za to, da dobivam, ko se mi zadeva boota
, ne prevec prijazna sporocila. Nekaj v smislu LIL- in EBDA too large error.
Kljub temu, da sem se resnicno skoraj cel dan iskal resitve po netu jih se nisem
nasel. Ce kdo torej ima kaksen pameten nasvet ga pa prosim, da prebere celo
zgodbo.

Trudim se, da bi usposobil nov streznik in nanj namestil Trustix 1.5. Po zacetnih
tezavah z Fastrak-om, nekaj nasvetih in prebranih diskusijah sem se odlocil za
softverski RAID na particijah /home, /var in /tmp
in za varianto, da imam na obeh diskih namescen lilo ter v BIOSu nastavim, da se
najprej boota z enga nato pa se z drugega diska (ce prvi crkne).

Tukaj je izsek iz fstaba:
/dev/hda1               /                       ext2    defaults        1 1
/dev/md2                /home                   ext2    defaults        1 2
/dev/md1                /tmp                    ext2    defaults        1 2
/dev/hda7               /usr                    ext2    defaults        1 2
/dev/md0                /var                    ext2    defaults        1 2
/dev/hda8               swap                    swap    defaults        0 0

Prebral sem nekaj howto-jev in usposabljanje RAIDa je slo brez tezav.
Nato sem se spravil narediti se kopijo / in /usr na drugem disku z uporabo dd
ukaza.
Nato sem mountal /dev/hdc1 na /mnt/root in spremenil najprej /mnt/root/etc/fstab
nato pa se /mnt/root/etc/lilo.conf v:
boot=/dev/hdc
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
lba32
prompt
timeout=50
default=linux

image=/boot/vmlinuz-2.2.22-7trsmp
	label=linux
	initrd=/boot/initrd-2.2.22-7trsmp.img
	read-only
	root=/dev/hdc1

image=/boot/vmlinuz-2.2.22-7tr
	label=linux-up
	initrd=/boot/initrd-2.2.22-7tr.img
	read-only
	root=/dev/hdc1

Ker pa sem prebral premalo howto-jev (vem, da je po toci zvoniti prepozno) sem
pognal lilo z ukazom lilo -C /mnt/root/etc/lilo.conf in ga nisem chroot-al.
To je imelo zanimiv efekt, da se je sistem bootal s /dev/hda ampak potem je bil
root /dev/hdc1.
Ko sem opazil napako sem hotel popraviti MBR na /dev/hda in sem zagnal se enkrat
lilo tokrat z /etc/lilo.conf (samo hda namesto hdc), kar je imelo za posledico
to, da sem pri bootu videl samo se izpisano LIL-. Ko sem se trudil in se
nekajkrat zagnal lilo z rescue diska (sem uporabil chroot) je to zadevo samo se
poslabsalo in sedaj se mi napise EBDA too large.
Na netu sem prebral kaj naj bi to pomenilo, pa mi se zmerom ni nic jasno.

V bistvu bi jaz sedaj samo rad na obeh diskih usposobil lilo na obeh diskih tako,
da se v primeru okvare izvede boot iz drugega diska.

Za vsak nasvet in mnenje bom zelo hvalezen.

Lep dan zelim se naprej,

Uroš Čimžar
Razvojna skupina Klan
sveže internetne rešitve