[LUGOS] RAID 1 in tezave

Andrej andrej at rikom.si
Wed Dec 18 12:23:38 CET 2002

On Wed, 18 Dec 2002, Stojan Rancic wrote:

> Hojla Andrej,

> Si res izvedel celotni 11. korak ? Po vrsti ? Ker kakor jaz berem , bi moral se
> pred resize2fs pognat e2fsck, ki se SIGURNO pritozi nad mountanimi
> particijami..

Sem to naredil in imas prav e2fsck se je ze pritozil. Zanimivo je bilo to,
da ko sem napisal "mount / -o remount,ro" je mount se vedno izpisal da je
/ particija mountana rw. Z md2 in md0 ni bilo tezav samo z md1. Naj sedaj
se enkrat grem celoten postope skozi (od koraka 1 do 13) al je kaksna
druga resitev? Trenutno sem /etc/fstab popravil in sistem deluje :

cat /etc/fstab

/dev/hda1       /boot                   ext2    defaults                1 2
/dev/hda2       /                       ext3    defaults                1 1
/dev/hda3       swap                    swap    defaults                0 0

cat /proc/mdstat pa mi izpise da se sinhronizira diska. Kaj to pomeni da
raid vseeno deluje? V konfiguraciji RAIDa sem nov tako, da verjetno
sprasujem bedarije.

Hvala za pomoc in lep pozdrav,

	Andrej.