Apache/Whatever: Avtentikacija s vec polji

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Wed Dec 11 09:18:47 CET 2002

Zivjo,

med nakljucnim brskanjem po Internetu sem zasledil neko spletno
stran, ki tece na IIS strezniku, zato je raje ne bom navedel.
Pogledal sem HTTP response in stvar reproduciral na spletni strani

http://rok.fpp.edu/tst/

Na tej strani je zanimivo to, da Explorer poleg Username in Password, kar
bi blo Apache:AuthType Basic, vprasa se za domain.

No vmes sem ugotovil da gre za Header stavek

WWW-Authenticate: NTLM

Ali zna kdo to reproducirat v Apacheju ?

Apache:AuthType NTLM jasno da ne gre

Ali obstaja kje kaksna knjiznica za PHP ali mod_ za Apache, ki bi znal
handlat s temi zadevami ?

Ali obstajajo se kaksni zanimivi Auth methodi, oz. mogoce celo taki, pri
katerih si lahko fielde sestavimo sami ? Pomoje se tega naj nebi dalo, ker
je to odvisno od clienta, ampak vseeno vprasam, ker vrag si ga vedi kaj
vse so zmisnli med tem ko sem jaz spal.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 11.Dec 2002 @ 08:57 CET
http://rok.fpp.edu/