namestitev amavis-ng

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Tue Dec 10 20:03:17 CET 2002

Pozdravljeni!

Poskušam si namestiti amavis-ng v navezi s postfixom in KAV. Pripravil sem
konfiguracijo z amavisom kot smtp serverjem, ki posluša na 10025 in pošlje
nazaj postfixu na 10026. Na oba porta se lahko telnetam, postfix pa mi javlja
neslednjo napako:

Dec 10 14:08:41 tomaz-d postfix/smtp[6316]: 48731251AC8:
to=<tomaz at localhost.doma>, relay=none, delay=0, status=deferred (Name service
error for localhost: Host not found, try again)

Če potem v main.cf zakomentiram vrstico #content_filter = smtp:localhost:10025
in naredim reload, mi dotični mail še vedno noče naprej (z isto napako). Če
pa pošljem še en mail gre lepo skozi.

LP, Tomaž