[LUGOS] Prosto programje za Windows

Damir Dezeljin programing at nib.si
Mon Dec 9 11:42:26 CET 2002

Ciao.

Ok ... bom se naucil uporabljati tudi forum ;)

Jaz zelo pogresam kaksen free X-Win klient za Windose. Vem, da CD je
namenjen Windows uporabnikom in zato bi bil taksen program tudi
dobrodosel (recimo v osnovnih solah in nekaterih srednjih so pac Windowsi
vsiljeni iz ministrstva).
Sosti sol ima kaksen Linux / X server. Tako bi se lahko uporabniki iz enih
'oken' prikljucili v druga 'okna' in tako se prej udomacili v Linuxu
(Andraz: ravno to so tisti tvoji 'korencki in sladkorcki').

Poleg tega pa tudi mene zanima, ce obstaja kaksen free X klient poleg
CygWin-a?
Ta mi namrec ni vsec, ker moras namestiti malo morje stvari, pol pa
je se butast za uporabo za kaksen remote desktop.

Manjka mi tudi kaksen multidesk program za Windowse (recimo 'MultiDesk',
ki je enkrat bil free - ne vem kako je zdaj).

Lp,
Dezo