[LUGOS] Prosto programje za Windows

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Dec 8 22:15:06 CET 2002

Na 1039381016, 2002-12-08 ob 21:56, je Ales Kosir napisal(a):
> Andraz,
>
> mislim, da si se lotil zanimive naloge, a kaze, da imamo razlicne nabore potrebnih programov, ki jih uporabljamo v MS Oknih. Zeleli smo ti pomagati z nasveti in svojimi izkusnjami. Glede na to, da tvoja plosca se ni bila polna, smo pritaknili se nekaj predogov, kako jo zapolniti.

ja, nisem dovolj jasno razložil.
Osnovna ciljna publika tega ploščka _niso_ uporabniki linuxa, aktivni
bralci te liste, itd. Skratka, Aleš, ta CD ni namenjen za tvojo uporabo.
Namenjen je temu, da ga nekomu 'podariš'.
Seveda pa se velikokrat lahko zgodi da CD prav tudi drugim... zato sem
naredil napako in dal gor ethernet monitorje, ker sem mislil nase...

namenjen je windows uporabnikom, načeloma takim ki jih na tej listi ni
in upamo da enkrat daleč daleč v prihodnosti bodo, če jim bomo le dali
dovolj korenčkov/sladkarij (janko&metka press :)

zato je zaželjeno da se uporabniki ne znajdejo pred zmedo novih
možnosti, temveč se jim servira tisto kar se zdi da jih bo najbolj
pritegnilo... cdripper, office, 3d vesolje... itd ...
Uporabnikom, ki delajo prve korake, ki ne vedo kaj je dobro, ki nimajo
časa preizkušat kaj je v imeniku gs in kaj je v imeniku sg itd...
seveda je stvar še oddaljena od tega, ampak to bi bil recimo namen...

to tudi ni TheOpenCD... vsaka stvar ima pač svoj cilj.
lahko pa se tudi naredi dopolnitev tega cdja s programi, ki bi koristili
unixašem, kadar so prisiljeni uporabljati windows računalnike

lep pozdrav
andraž tori