[LUGOS] Prosto programje za Windows

Matej Spiller Matej.Spiller at siol.net
Sun Dec 8 16:35:25 CET 2002

> Hmm ja, DictInstalla nekako nisem ąe videl v akciji, ga pa  nisem
> vključil ker tam piąe da ga je teľko nastavit
> Kar se pa tiče slo črkovalnika, a ni ta ľe vključen v tretji build
> slovenskega OO ali sem narobe to razumel?
Ja v bistvu si narobe razumel... Tuki ni blo misljeno za slovenski
crkovalnik (ker je pac ze notr), ampak za crkovalnike za tuje jezike, katere
pac rabimo za sluzbo, faks, itd...

Za dodati slo crkovalnik v DictInstall sem omenil, ker ga pac nimajo v bazi,
bi blo pa gut da bi bili vsi mozni crkovalniki zbrani na enmu mestu. (to je
bolj generalno gledano in nima direkt veze z tem cdjem). Sicer pa manjka na
tej listi se cel kup jezikov za katere obstaja crkovalnik (francoski jezik,
italijanski, ...)

Tezko nastavit? Pozenes wizard, ki ti poisce oo, potem pa se connecta na
server, izberes crkovalnike, ti jih downloada. Potem jih moras samo se
izbrati v OO http://www.ooodocs.org/dictinstall/nexthelp.html.

> Bojim se, da se nisem pripravljen toliko angaľirat. So pa prispevki
> zaľeljeni.
> Lahko pa naredim na hitro en forum... bo področje kmalu dostopno na
> http://www.kiberpipa.org/forum
Mogoce bi se naredil eno basic stran, kjer bi imel kratek opis. Spisek
programov z linki na uradne strani. Ter link na forum. Lohka pa dodas se
kake screenshote.