[LUGOS] Prosto programje za Windows

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Dec 8 14:37:43 CET 2002

Na 1039352313, 2002-12-08 ob 13:58, je Matej Spiller napisal(a):

> Sem pogledal se TheOpenCD. Kar manjka je programcek DictInstall (za druge
> ne-slo crkovalnike). V redu pa bi bilo dodati tudi slo crkovalnik na oo
> strani.

Hmm ja, DictInstalla nekako nisem še videl v akciji, ga pa  nisem
vključil ker tam piše da ga je težko nastavit
Kar se pa tiče slo črkovalnika, a ni ta že vključen v tretji build
slovenskega OO ali sem narobe to razumel?

> Verjetno pa si tak paketek zasluzil kak homepage z opisi in screenshoti
> programov. Ter kakim forumom (za nove programe,  ideje, ...).

Bojim se, da se nisem pripravljen toliko angažirat. So pa prispevki
zaželjeni.
Lahko pa naredim na hitro en forum... bo področje kmalu dostopno na
http://www.kiberpipa.org/forum

Lep pozdrav
Andraž Tori