[LUGOS] Problemi z boot-loaderjem

Damjan Stritof damjan.stritof at email.si
Sat Dec 7 15:26:53 CET 2002

Fredi Najžar wrote:
> Kolikor razumem problem, Se grub iz MBR starta, ne ve pa dalje.
Ja, tako je bilo. Ker se mi je mudilo, sem enostavno frisno instaliral RH.

> Og kod pa imaš grub, če si ob instalaciji namestil lilo??
Nimam pojma. Prej sem imel namescen grub, po posodobitvi pa sem sel
nazaj na lilo. Ocitno je ostal grub v mbr-ju, saj ni bilo sledu o lilu.
Vem pa da sprememba labele v /boot/grub.conf ne bi smela vplivati na
zaganjanje (sem to ze enkrat storil bp.).

> Poizkusi še z starim dobrim "fdisk /mbr"
Po mojih izkusnjah saranje po mbr-ju neugodno vpliva na WinXP.

Lpd