[LUGOS] Problemi z boot-loaderjem

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sat Dec 7 10:55:31 CET 2002

Damjan Stritof wrote:

> Grub mi je spisal: "Searching for boot record from IDE-0...OK" in pa
> GRUB. Fertik. Piskanje.
> Ali se da iz boot diskete zagnati recimo drug sistem na /dev/hda1? Sem
> caral, pa ni slo.

Za RH ne vem, pri SuSE-t lahko iz instalacijske diskete startaš karkoli.

Kolikor razumem problem, Se grub iz MBR starta, ne ve pa dalje.

Og kod pa imaš grub, če si ob instalaciji namestil lilo??
Poizkusi še z starim dobrim "fdisk /mbr"

Lp FRedi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/