[LUGOS] Trustix, POP3 problemi

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.dhs.org
Tue Dec 3 23:25:06 CET 2002

Sicer ne poznam trustix-a, ampak tole dvoje mi pade na pamet:
- če se pop3 daemon laufa preko inetd (ali pa če uporablja pop3 daemon
libwrap), potem poglej, ali imaš za ta daemon vrstico v
/etc/hosts.allow, ki določa s katerih naslovov se lahko priklopijo
uporaniki.
- mogoče pa imaš z iptables (ipchains) zaprt tcp port 110

lp,
Gašper