Trustix, POP3 problemi

mpss at eunet.si mpss at eunet.si
Tue Dec 3 22:01:39 CET 2002

Odloèil sem se, da tudi sam preizkusim Linux operacijski sistem, s katerim bi nadomestil Windows NT. Ker sem bil omejen z zmogljivostjo svoje preizkusne strojne opreme (Pentium 133, 32Mb RAM-a, 1,2Gb disk) sem poiskal distribucijo, ki bi vsebovala željene funkcije in bi lahko tekla na omenjeni strojni opremi. Uporabniki bi lahko še vedno uporabljali odjemalce v Windows okolju (tudi Linux) in naèeloma sploh ne bi vedeli, da strežniki teèejo na Linuxu. S tem bi lahko prihranil glede licenc za odjemalce Microsoft-ovih strežnikov.

Izbral sem distribucijo Trustix (1.5) in uspelo mi je postaviti datoteèni strežnik (Samba), SQL strežnik (MySQL), WEB strežnik, domenski strežnik in poštni strežnik (Postfix). Moram reèi, da stvar kar v redu deluje, zapletlo se mi je pri poštnem strežniku.  Želel sem postaviti poštni strežnik, preko katerega bi uporabniki pošiljali in prejemali elektronsko pošto.
Kreiral sem nekaj uporabnikov in poizkusil kreirati raèun v Microsoft Outlook-u. Ko sem testiral account, je našel strežnik, uspelo mu je poslati testno sporoèilo, ni pa ga uspel prebrati s strežnika.

Sedaj sem že ugotovil, da je Postfix v bistvu MTA in da za sprejem pošte potrebujem še POP3 deamon. Le ta je v distribuciji. Èe pogledam v spisek procesov, ki teèejo, ga lahko vidim, kako posluša na portu 110. Èe pa se poiskušam s telnetom povezati na 110 port (lokalno ali preko drugega raèunalnika), se ne zgodi niè. Ne dobim nobenega sporoèila, le povezava se prekine.

Preden bi poizkusil z drugimi POP rešitvami bi vseeno vprašal, ali je morda imel kdo podobne probleme in kako ste jih rešili? Sam sem še zaèetnik in stvari še raziskujem...

LP Marko