Uporaba brezplacnega SW v soli

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Mon Dec 2 00:54:50 CET 2002

Hi,

ze pred tremi leti sem imel bogokletno idejo in namen, da bi pri pouku
informatike presel z MS platforme na Linux s pripadajocim SW. Ko sem bil
ze skoraj tako dalec, da bi to storil, sem izkoristil priloznost za
dvoletni post-dok v tujini in po vrnitvi sem spet padel sredino solskega
leta. To sol. leto pa sem se koncno odlocil, da izvajam pouk na brezplacni
programski opremi (Linux&OpenOffice&Mozilla). Preprican sem, da je pravi
trenutek, poleg tega pa bom verjetno kmalu presedlal na svoj maticni
predmet (fiziko), tako da je bil res skrajni cas.

Zanima me, ce se kdo po Sloveniji dela kaj podobnega na osnovni ali
srednji soli. Ce ja, potem ga vabim, da se oglasi (mogoce je najbolje na
privat mail, jaz pa potem na obe listi napisem kratko porocilo o odzivih),
da bi se ensotavno povezali in s skupnimi mocmi dali malo vec zagona
uvajanju LINUX-a in ostale spremljajoce prostodostopne programske opreme v
ucni proces.

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 538 12 65;  +386 (0)2 538 12 66