[LUGOS] GNOME v angle¹èini in SLO tipkovnica

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sun Dec 1 23:58:20 CET 2002

Blaz Podrzaj wrote:
> Lej, nastavi si spremenljivko LANG na sl_SI, spremenljivko LANGUAGE pa na
> en_US. Spremenljivka LANGUAGE ni klasicna LC spremenljivka, se jo pa drzi
> in jo uposteva vecino GNOME programov. Verjetno se ti bo se vedno pojavil
> Dom in Zacni Tukaj ali kaj ze (ne vem kaj ima SuSE) na namizju, meniji
> bodo pa zagotovo v Anglescini.
>
> lp,B

Ta bo ta prava. Jaz uporabljam trik, ker yast2 pri instaliranju
programov ne izpisuje opisov, c(e je jezik nastavljen na slovenšc(ino.
Nekako takole v xtermu:

export LANG=de
yast2

Se pravi, da namizje poženeš v slovenšc(ini in program, ki ti dela težave
poženeš na zgoraj napisani nac(in (de zamenjaš na en ali gb ne vem
toc(no). Vredno je preizkusiti.

Pri SuSE8.1 pa je že 2.0.
Sicer pa je škoda, da ne uporabljam ne KDE in ne
GNOME (ki mi je zadnje c(ase veliko bolj všec( kot KDE, je že prevec(
glomazen).
Od KDE uporabljam le Quanta+, od gnomeja pa nekaj aplikacij (všec( sta mi
  Gcd-katalog in gnorpm). Lepo skonfiguriran emelfm služi za popolno
kontrolo nad datotec(nim sistemom IceWM pa s svojo hitrostjo in
enostavnostjo navdušuje. Ponavadi delo že konc(am, preden se KDE sloh
starta :-).

Izgleda, da se linux razvija v smer "Uh, kako lep vmesnik, pisan in
glasen" in c(edalje manj uporabljiv. V nekaterih pogledih prekaša celo
"famozne" XP-je, kjer c(lovek ob vseh okenskih okraskih, piskanju in
cviljenju sploh ne opazi, da se mu je program, s katerim je pravkar
napisal pol svoje seminarske naloge (ali pa obrac(un za zadnjega pol
leta) sesuje.

Pa ne, da bi bilo slabo, da pisci programov spodbujajo proizvajalce
hardverja v razvoj vedno hitrejših mašinc, se mi pa zdi neumno porabiti
95% procesorske moc(i za razne uc(inke, ki se jih tako ali tako po pol ure
navelic(aš in jih z užitkom izklopiš.

Že spet nakladam.
A je mogoc(e kdo prebral "Monitor" dec.2002 str.124? Se splac(a.

Lahko noc(
FRedi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>