[LUGOS] redhat 8.0

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Sun Dec 1 21:19:06 CET 2002

On Sun, 1 Dec 2002 03:20:38 +0100
"Tomaz Kavcic" <tomaz.kavcic at kiss.uni-lj.si> wrote:

> Konfiguracija:
> Intel MV850, 512rdram, 2xibm hdd 80gb, sb audigy, intel network, matrox
> millennium g550 dualhead agp... windows xp (ntfs) - 1. disk, redhat 8.0
> (grub boot loader) 2. disk

fancy ...

> 1.) Linux RedHat 8.0 zamrzne ob vsakem boot-anju z diska, ko pride do
> vrstice, ki izpise "apm: BIOS Version 1.20..."

bootaj z apm=off

> 2.) Ko sem nadgradil BIOS (zadnja verzija na intelovi web strani) se je ob
> instalaciji redhat-a 8.0 ze ob samem poskusu bootanja (grub) pojavil napis
> "program can not fit in memory - too big; error 28..."

pusti torej bios pri miru :) pri intlu sem se z raznimi biosi ze nekajkrat
opekel. tu _zelo_ velja pravilo don't fix if it's not broken.

> 3.) Ko hocem zaustaviti sistem pride do vrstice "Power down" oziroma nekej
> podobnega, ugasne pa se samo hard disk, napajalnik (ventilator) oz. sistem
> pa deluje se naprej. Racunalnik se dejansko ne ugasi, izklopi se samo trdi
> disk, pa verjetno se kaj periferija, skratka, podobno, kot bi sel
> racunalnik v standby.

zato pa ima skatla power knof spredaj in verjetno se na napajalniku zadaj.

> 4.) Na starejsem racunalniku sem isto distribucijo instaliral na trdi disk
> ibm 20gb, kjer sta narejeni 2 particiji (2x10gb) in poizkusil na vse
> nacine z grub-om, lilo-m, pa zapisal v mbr, pa tisto drugo opcijo na boot
> particijo, ampak okno z grub boot opcijo se enostavno ne pojavi.

naj ugibam: mas v biosu kak 'mbr write protect' vklopljen?

> 5.) Imam SB audigy, ki je ena najpopularnejsih zvocnih kartic ta hip,
> redhat pa ga "seveda" ne podpira.

popularnost se ne pomeni avtomatske podprtosti, se posebej ne v
konzervativnejsi distribuciji kot je RedHat. driver za to kartico se ze
pise, kolikor vem zadeva ze piska, koliko od 'advanced features', ki jih
kartica zmore, pa je dejansko uporabljivih, pa ne vem.

> ocitno bi bilo najbolje, da bi sam na roko napisal driverje za zvocno
> kartico...please help.

hm ... ce ne ves kaj poceti s .c fajli, kako se potem mislis lotiti tega? bi
me zelo zanimalo.
sicer pa, kot je nekdo ze omenil, navodila _so_ zraven.

> Glede na to da je RedHat skoraj standard pri linuxu in da mandrake celo
> "temelji" na RedHatu, mi enostavno ni jasno zakaj lahko Mandrake dela z
> vsem mojim hardwareom brez problema, Redhat pa ne.

kako si razlagas besedo 'temelji'?
ce so temelji isti, sploh ni nujno, da je ista tudi hisa.

> Osebno sem se vedno mnenja, da lahko katerihkoli 5 nakljucnih problemov v
> okolju windows resim v 15 minutah, v linuxu pa bi rabil 14 dni,

res je, vsi smo tako zaceli. spomni se dni, ko si prvic videl windowse,
katerekoli ze. dvomim, da si ob prvem srecanju z winsi znal ukrotiti
neposlusen driver in skonfigurirati kaksno bolj bizarno mrezno nastavitev.

na tem svetu smo, da se ucimo.

--

Jure Pecar