[LUGOS] redhat 8.0

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sun Dec 1 16:05:31 CET 2002

On Sun, Dec 01, 2002 at 03:20:38AM +0100, Tomaz Kavcic wrote:

>    da je hardware, ki ga imam zelo razsirjen in tudi podprt s strani vseh
>    proizvajalcev, v linux-u pa kot ponavadi seveda nic ne deluje, tako

Ce mislis uporabljati Linux, potem se moras pri izbiri strojne opreme,
pozanimat kaj je podprto v Linux-u.

>    1.) Linux RedHat 8.0 zamrzne ob vsakem boot-anju z diska, ko pride do
>    vrstice, ki izpise "apm: BIOS Version 1.20..." in edina stvar ki
>    ostane je tipka reset na ohisju. Lahko ga boot-am edino z diskete.
>    Instaliral sem ga veckrat, stvar pa se je konstantno ponavljala. V
>    BIOSu sem nastavil vse mogoce parametre glede APM in ACPI funkcije,
>    vendar stvar je ista.

Mogoce izklopit v BIOS-u vse kar se nanasa na APM in ACPI .

>    3.) Ko hocem zaustaviti sistem pride do vrstice "Power down" oziroma
>    nekej podobnega, ugasne pa se samo hard disk, napajalnik (ventilator)
>    oz. sistem pa deluje se naprej. Racunalnik se dejansko ne ugasi,
>    izklopi se samo trdi disk, pa verjetno se kaj periferija, skratka,
>    podobno, kot bi sel racunalnik v standby.

To so manj pomembne zadeve, tega niti ne rabis, v vsakem primeru moras se
s stikalom ugasniti racunalnik (tiskalnik, modem, zvocniki, ...)

> [...]
>    particija je avtomatsko vidna, tudi dostop do floppy-ja je na namizju,
>    na starejsem kompjuterju deluje tisti drakeboot al karkoli ze je,
>    skratka...vse deluje. edino kar me pri Mandrake-u moti je to, da
>    enostano ni lep, RedHat pa mije vizualno do take mere vsec, da bi
>    resnicno rad odgovore na zgornja vprasanja, saj bi ga rad zacel resno
>    uporabljati. Glede na to da je RedHat skoraj standard pri linuxu in da
>    mandrake celo "temelji" na RedHatu, mi enostavno ni jasno zakaj lahko
>    Mandrake dela z vsem mojim hardwareom brez problema, Redhat pa ne.

Ce ti v Mandrake vse dela, potem si resil 90% problemov,
strojna oprema je podprta in ni v okvari,
malo poglej kako je na Mandrake to reseno.

- novejsi kernel
- nastavitev kernela pri prevajanju
- novejsi grub

>    Osebno sem se vedno mnenja, da lahko katerihkoli 5 nakljucnih
>    problemov v okolju windows resim v 15 minutah, v linuxu pa bi rabil 14
>    dni, na koncu pa bi verjetno ugotovil da dva od teh enostavno ni
>    mogoce resiti. Sem pac na FRIju in mogoce mi bo linux kdaj kruh, to pa
>    je tudi edini razlog, zakaj sem se prisiljen vsaj do neke mere
>    spustiti v te vode...

Ne spustiti v te vode, se bos moral kar spoprijeti z Linux (Unix),

Windows uporabljas ze nekaj let in se ti zdi vse skup lazje,
da je hitrejse resiti problem v okolju windows, nekatere da,
so pa nekateri problemi enostavnejse resljivi v Linux-u.

Koliko casa uporabjas Windows in koliko casa Linux ?

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver