[LUGOS] Newbe ima par vprašanj

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Thu Aug 8 21:45:52 CEST 2002

Jan - CWIZO wrote:
> Živjo vsem skupaj !
>
> Apache resitiram tako da grem v mapo /etc/init.d in napišem httpd restart, je
> to pravilno ??

Ja. Suse ima še rchttpd restart. Preizkusi??

> Potem imam težave z zvokom. V računalniku imam nameščeno čisto naavadno zvočno
> kartico od creativa (sound blaster).
> Šel sem v mapo : /lib/modules/2.4.18-3/kernel/drivers/sound in napisal
> modprobe es1371
> Vendar zvok še kar ne dela.

Kateri. Za SB128pci mora biti v modules.conf še (alsa driver, z
navadnimi moduli
mi nikoli ni delalo, razen dobri stari SB16):

alias char-major-116 snd
options snd snd_cards_limit=1 snd_major=116
alias snd-card-0 snd-card-ens1371
options snd-card-ens1371 snd_id=card1 snd_index=0
alias sound-slot-0 snd-card-0
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
alias sound-service-0-11 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss

> Naprej.
> Kako usposobim miškin kolešček ?
> Imam čisto obično logitechovo miško...

v XF86 config nekaj takega:

Section "InputDevice"
   Driver  	"mouse"
   Identifier  	"Mouse[1]"
   Option 	"Device"  	"/dev/pointer0"
   Option 	"InputFashion"  	"Mouse"
   Option 	"Name"  	"Autodetection"
   Option 	"Protocol"  	"IMPS/2"
   Option 	"Vendor"  	"Sysp"
   Option 	"ZAxisMapping"  	"4 5"
EndSection

In potem zaženeš imwheel -k

> Pa še če mi lahko priporočite naslednje programe :
>
> Download maneger

NT (ne os tako se reče programu)

> Irc klient (baje je kvirc dober)
> mail program (ali je kmail dober??)
ja, vendar Linux ni samo KDE (uf, me preveč spominjajo na Win-se, pa še
poooočasni so)

> Program za peko CDjev

cdrecord in mkisofs (xCDroast pa je grafični frontend)

> ICQ klient
>

> Upam da mi boste pomagali, ker bi res rad delal z linuxom in winse uporabljal
> samo za igre :)

Igre so tudi za linux :-)

Lp Fredi

--