Newbe ima par vprašanj

Jan - CWIZO cwizo at 3delavnica.com
Thu Aug 8 20:22:33 CEST 2002

Živjo vsem skupaj !

Odločil sem se da si namestim linux (RedHat 7.3).
Namestitev sem uspešno izvedel.

Bi si pa rad namestil podporo za PHP, ker se mi je na windowsih vse skupaj
skozi sesuvalo.

Šel sem na www.php.net in se ravnal po manualu.
Vendar če hočem pognati PHP skripto (ki je v root diriktoriju apacheja) vidim
samo source ne pa rezultata.
V httpd.conf sem preveril če je dodano AddType in je.
Vendar nisem prepričan če sem urejal pravi dokument, ker je na disku več the
datotek - katera je prava ??

Tudi so file od phpja sem dal v vse možne diriktorije (lib, libexec,
modules,...) pa še vedno nič.

Apache resitiram tako da grem v mapo /etc/init.d in napišem httpd restart, je
to pravilno ??

Potem imam težave z zvokom. V računalniku imam nameščeno čisto naavadno zvočno
kartico od creativa (sound blaster).
Šel sem v mapo : /lib/modules/2.4.18-3/kernel/drivers/sound in napisal
modprobe es1371
Vendar zvok še kar ne dela.

Naprej.
Kako usposobim miškin kolešček ?
Imam čisto obično logitechovo miško...

Kako nastavim mozilo kot privzeti brskalnik tako da se bo ob kliku na link
odprla mozila in ne konqueror. Isto me zanima za e-mail program (Kmail).

Pa še če mi lahko priporočite naslednje programe :

Download maneger
Irc klient (baje je kvirc dober)
mail program (ali je kmail dober??)
Program za peko CDjev
ICQ klient

Upam da mi boste pomagali, ker bi res rad delal z linuxom in winse uporabljal
samo za igre :)

--
LP
CWIZO