[LUGOS] Wave editor - za konec

Gorazd Brumen gorazd.brumen at student.fmf.uni-lj.si
Tue Aug 6 14:16:31 CEST 2002

Lep pozdrav!

Ali mi lahko poves natancno stran na inetu, kjer si to prebral (o TCO). Jaz
sem gledal po njihovi (RFG) strani in nisem nasel nic podobnega. Ce obstaja,
prosim napisi naslov. Ce ne obstaja, pa povej vsaj v kateri reviji si to
prebral.

Se pa z vsem tvojim razmisljanjem vec kot strinjam.

G.

--
Gorazd Brumen
Sisenska 9/a