[LUGOS] Wave editor - za konec

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Mon Aug 5 23:16:50 CEST 2002

Če sem že začel, pa naj še končam.

Vsakemu svoj prav. Kot sem že povedal, ob takem nazoru pri nas Linux res
nima prihodnosti. Koliko vem, IBM že prodaja Linux strežnike, pa tudi
veliko drugih je že spoznalo, da se Linux izplača. Nemški parlament se
je že odpovedal Mikrosoftu. In če kdo misli, da nas M$ v kaj prisiljuje,
se po mojem zelo moti, saj se v M$ prisiljujemo kar sami (pa tisti, ki z
M$ služijo denarce).

Ali pa je res vse samo denar?. Mogoče tudi res, saj je vsak potencialni
uporabnik Linuxa kak $ manj za M$ in za tiste, ki s tem služijo. Da pa
bi si človek predstavljal, da bi recimo Ljubljanska Banka, Petrol ali pa
celo naša ljuba vlada in parlament obrnili hrbet Win-som pa je tako ali
tako bogokletno. Kam pa bi z vsem tem denarjem? Pa kaj bi tisti, ki tega
denarja ne bi dobili? Ravno danes sem prebral da je Robert Frances Group
(RFG) izračunal "Total Costs of Ownership (TCO)" po domače povedano
stroške za sisteme Win, Solaris in Linux. Linux je gladko povozil tekmeca.

Podarjenemu konju se ne gleda na zobe. Ne smeš se pritoževati, če dobiš
brezplačno pomoč. To za mene ni pomoč, pač pa čista zajebancija. Prav
tako kot če psu daš konzervo, pa si jo naj sam odpre. Pa naj si zdaj
vsak uporabnik sam napiše svoj Linux, s svojim kernelom, odjemalcem
pošte in brskalnikom, pa še kak office paket za povrh. Ko pa bo uspel
prvič zbotati mašino, pa ga bo pri 150 letih kap od sreče. Ker pa
zastonj svojega dosedanjega znanja ni hotel posredovati naprej, mora
njegov ubogi naslednik začeti spet vse od začetka.

In za konec: Ne pozabimo da so na drugi strani žice, monitorja,
tipkovnice ljudje, in tako se tudi do njih obnašajmo.

Lp Fredi
(ki še vedno ne ve kaj naj napiše v modules.conf, čeprav je že pred tem
in po tem prebral man modules.conf. Mogoče pa sem prebutast.)
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/