[LUGOS] adresar

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Mon Aug 5 13:26:46 CEST 2002

openldap
  -----Original Message-----
  From: Bojan Senicar [mailto:bojan.senicar at siol.net]
  Sent: Monday, August 05, 2002 1:26 PM
  To: lugos-list at lugos.si
  Subject: [LUGOS] adresar

  Hi !

  Neki me ža dalj casa muci. Zaradi cen licenc in nadgradenj bomo opustili
Microsoftov Exchange server in presedlali na linux. Sedaj pa me muci
adresar. V outlooku sem imel v neki global listi vse naslove userjev znotri
mreže, tako da sem lahko enostavno izbral nekoga komur sem hotel poslati
mail. Ce sem naredil novega userja se je ta takoj pojavil v tem adresarju.
Sedaj pa me zanima ali obstaja v linuxu kej podobnega ali pa so kakšne druge
rešitve.

  Nerodno je namrec vsakemu userju posebej pisati ali pa uvažati adresar
cele firme. Pa še ce nato dodaš oz zbrišeš novega userja, moraš potem znova
iti vsakemu userju in popraviti.
  Any idea ? :)

  Bojan Senicar