adresar

Bojan Senicar bojan.senicar at siol.net
Mon Aug 5 13:26:00 CEST 2002

Hi !

Neki me za dalj casa muci. Zaradi cen licenc in nadgradenj bomo opustili Microsoftov Exchange server in presedlali na linux. Sedaj pa me muci adresar. V outlooku sem imel v neki global listi vse naslove userjev znotri mreze, tako da sem lahko enostavno izbral nekoga komur sem hotel poslati mail. Ce sem naredil novega userja se je ta takoj pojavil v tem adresarju. Sedaj pa me zanima ali obstaja v linuxu kej podobnega ali pa so kaksne druge resitve.

Nerodno je namrec vsakemu userju posebej pisati ali pa uvazati adresar cele firme. Pa se ce nato dodas oz zbrises novega userja, moras potem znova iti vsakemu userju in popraviti.
Any idea ? :)

Bojan Senicar