[LUGOS] Stare DOS diskete

gregor klemenc gk at podgana.net
Fri Aug 30 10:59:33 CEST 2002

>Kaksna ideja kako bi lahko te podatke dobil dol (predvidevam, da datoteke
>v image-ju niso ena za drugo, temvec zmesane - ce se ne motim tako dela
>disketa)?

ni nujno.
ce je bila disketa sprva prazna in si potem fajle pisal enega za drugim (in
med tem seveda nobenega izbrisal), si sledijo en za drugim v tvojem
image-u. sicer pa je potrebno pocekirat FAT tabelico in od tam razbrati,
kako si po clustrih sledijo podatki. formatiranje je mislim da unicilo FAT
(ali se motim?), obstajata dve kopiji FATa, ne vem pa, kaj se zgudi z drugo
pri formatu. Ce je se cela bi se dalo dobiti vse nazaj. Ampak pomoje easy
recovery to zna. :(
kaksni fajli pa so bili gor? imajo kak znacilen header, po katerem bi jih
lahko prepoznal?
pred kratkim mi je sla v rit ena smartmedia (usb reader je zje*** fat), a
podatki na sreco niso bili fragmentirani, poleg tega so bili to sami jpegi,
tako da sem dobil alles zuruck.

pozdrav,

grega.