Stare DOS diskete

Damir Dezeljin programing at nib.si
Fri Aug 30 10:37:39 CEST 2002

Ciao.

Verjetno to sporocilo ne sodi costo sem ,venda riscem idejo kako naj resim
problem:

Imam nekaj disket, na katerih so leta 1991 bile ene datoteke, ki jih zdaj
rabim. Vmes se je en pametnjakovic spomnil, da jih preformatira, ni pa gor
nic shranjeval. Diskete so imele navaden FAT-12 MS-DOS fs. Podatki so se
nekje gor - to sklepam iz sledecega:
- sem naredil 'dd if=/dev/fd0 of=image.img bs=1k'
- editiral sem dobljen image in nekje noter sem zasledil iskane podatke

Poskusil sem si pomagati z Easy Recovery, vendar ne vrne nobenega imena
datotek.

Kaksna ideja kako bi lahko te podatke dobil dol (predvidevam, da datoteke
v image-ju niso ena za drugo, temvec zmesane - ce se ne motim tako dela
disketa)?

Lp,
Dezo