[LUGOS] Opera

Primoz Hrvatin primozh at gmx.net
Tue Aug 27 11:20:29 CEST 2002

--citat sporocila--
poslal(a): Miha Tomšič <miha.tomsic at guest.arnes.si>
dne: Tue, 27 Aug 2002 09:29:17 +0200
na temo: [LUGOS] Opera

> Če im kdo kakšen rešitve teh problemov se močno priporočam...

Sam bi dodal se nekonsistentno delovanje java appletov, kjer recimo kaksni
enostavni delujejo, tisti z internet banke pa ne recimo. Opazil sem, da
imajo fantje pri Operi "M$" nacin oglasevanja, zato sem se nehal cuditi, da
zmeraj njihova najnovejsa verzija se zmeraj ne dela, kot obljubljajo. Tudi
sam nocem uporabljat mozille, ker imam preswoh masino. Glede lightweight
browserjev je situacija naravnost porazna.

Primoz