[LUGOS] Opera

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Tue Aug 27 11:19:58 CEST 2002

On Tue, 27 Aug 2002, Miha Tomšič wrote:
> 1) Uporabljam Opera 6.0 B1

Najprej ocitno. Opera 6.0/linux je izrazito _NEDODELAN_ browser. Uporablja
tipicno MS maslo dodajanja funkcij brez razmisljanja, kaj to pravzaprav
sploh pomeni. S tem postaja vse vecja in pocesnejsa in se oddaljuje od
prvotnega modela, ki ji je naredil uspesno: majhna, hitra, preprosta.

Recept: pojdi nazaj na 5.0
Ima vse, kar rabis, pa se precej hitreje se nalaga od NN/Mozzila.

> po neuspeli seji pobrala tam, kjer sem nazadnje brskal. Morda kdo
> pozna rešitev?

Bug. Pocakaj 6.1 release.

> 2) Opažam, da mi ne deluje javascript, čeprav je vključen. (za 6.02
> nisem prepričan ali deluje ali ne)

V 5.0 deluje cist ql.

> 5) Opera ne zna uporabiti netscapovih pluginov(flash...), čeprav je
> uspešno našla prave poti, tudi drugih aplikacij ne zna uporabljati
> (acrobat...)

Znotraj Operine dokumentacije pise, kako in kaj. Meni je za 5.0 :) flash
lepo delal, pdf prav tako.

6.0 je nesreca. Windows verzijo so po moje kar dodelala, za linux pa jim
je zmanjkalo casa, zato so jo izdali "as is", direktno iz CVS. TO SE NE
DELA.

Mimogrede, je ze kdo slisal za lynx :)
-igor