[LUGOS] neuspesno logiranje na cvs server

Damjan Pipan damjan.pipan at siol.net
Wed Aug 21 09:35:31 CEST 2002

Jaz nimam v CVSROOT passwd datoteke. Logiram se preko pserver-ja in WinCVS
(tudi iz skoljke). Logiram pa se kot uporabnik na sistemu in s pwd ki ga imam na sistemu.

moj env
CVSROOT=:pserver:damjanpipan at gw.xlab.si:/var/cvs

Kaj je pa potrebno nastaviti, da dela preko ssh?
ali to pomeni da se logira preko ssh porta?