neuspesno logiranje na cvs server

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Tue Aug 20 22:13:12 CEST 2002

Hoj!

a mi lahko nekdo predlaga kaj delam narobe oz kaj se
preverit. Namrec nikakor mi ne uspe zrihtat cvs server, da bi
se lahko normalno logiral.

preko ssh sem uspel nastavit in deluje.
 ko pa zelim pserver pa nekak noce.

 tole imam v /etc/inetd.conf

cvspserver      stream  tcp     nowait  root    /usr/bin/cvs    cvs --allow-root=/home/cvs pserver

ko preverim ali server deluje je vse OK, javlja se na portu
2401.

potem v /home/cvs/CVSROOT imam datoteko passwd in notri
userja

test:intukajzakriptiranogeslo in na koncu newline tako kot
pise.

nastavljeno imam tudi env spremenljivko za cvsroot

ko se zelim logirat mi javi

Fatal error, aborting.
cvs [login aborted]: test: no such user

ce pa poskusim z drugim userjem pa rece

cvs [login aborted]: no such user uros in CVSROOT/passwd

in zdej se mi ne sanja kaj je narobe. Ker ce probam s pravi
userjem rece no such user ce pa ga sploh not ni pa rece da ga
sploh v filu ni.

 Uros                          mailto:uros.gruber at sir-mag.com