[LUGOS] isdn...

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Mon Aug 12 14:34:51 CEST 2002

On Mon, 12 Aug 2002, rok wrote:
> ce se ne motim so ta orodja del paketa isdn4linux, pod katerim pa
> isdn terminal adapterji (zunanji isdn modemi po domace podevadno, sam me
> ne tepst zarad napacne uporabe) niso podprti

Daj mi ime tvojega adapterja ter nejgovega proizvajalca, ter vmesnik,
preko katerega je prikljucen na racunalo. Ce zmores, bi rabil se zapis z
glavnega cipa na njem (open it).

> si omislim interni vmesnik za isdn.. al raje zaprosim svojega
> financministra (tata kupi mi avto...) za subvencijo v visini 38k, nato pa
> vsak nadaljni mesec 8k za dsl.

Odvisno, za kaj rabis net.

Interni vmesnik te pride tu okoli 5K, s tem da obvezno vzami dobro
podprtega (/usr/src/linux/Documentation/isdn/). Lahko je tudi na vodilu
PCI ali ISA, po moznosti hardwerski. Osebno brez problemov koristim
Asuscomovo ISA izvedbo.

Upload/Download je oboje 128K pri obeh kanalih oz. 64K v eno smer. Placas,
kolikor pac porabis, povem ti pa, da 8 tisoc z zmerno rabo zlepa ne bos
dosegel.

ADSL ponuja mobitel v dveh paketih, jaz poznam samo starejsega. Upload je
128K, Download 512k; idealno receno. Kako je v praksi, ne vem, za ISDN
imam cesto 7+K prenos. Stane te instalacijo + 8K/mesec. Plus vsakih 24 ur
se ti resetira IP.

V obeh primerih pristej je malo nad 3k ISDN narocnine na mesec, kar je
seveda nujno le v prvem prime, v drugem (ADSL) pa zato, ker je telekomu
vsec nas denar.
-igor