[LUGOS] isdn...

rok lugos at s-je.sik.si
Mon Aug 12 00:36:53 CEST 2002

On Mon, 12 Aug 2002, Igor Kolar wrote:

> Najprej rabis pognan ipppd, bind-an na oba syncppp vmesnika. Via:
>   /sbin/isdnctrl dial ippp0
>   /sbin/isdnctrl dial ippp1
>   /sbin/isdnctrl removelink ippp1
> Seveda, `addlink ippp1` vrne stvari na staro mesto.

ce se ne motim so ta orodja del paketa isdn4linux, pod katerim pa
isdn terminal adapterji (zunanji isdn modemi po domace podevadno, sam me
ne tepst zarad napacne uporabe) niso podprti, vsaj kolikor sem bral (whoa,
good looking and he can read ;) pomoc isdn4linuxa. se kksna ideja al naj
si omislim interni vmesnik za isdn.. al raje zaprosim svojega
financministra (tata kupi mi avto...) za subvencijo v visini 38k, nato pa
vsak nadaljni mesec 8k za dsl.

lp, rok.