[LUGOS] Win fonti pod StarOffice-om

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Sun Apr 28 18:11:37 CEST 2002

Jurij Reščič wrote:

 > V iskanju kompatibilnosti z wordomani sem prišel do tega:
 > <http://www.abisource.com/support/faq/fonts.phtml> Zadevo sem inštaliral
 >  in v Xih so sedaj trije najbolj običajni Win fonti. Mislim pa, da ima
 > StarOffice 5.2 svoje fonte in se na tiste v Xih požvižga. Uporabljam
 > OpenOffice zadnji build (641D) na RH7.2 , kadar je pač treba odpreti
 > kako *.doc priponko, in ta očitno pobere X fonte.

Zadevo sem resil s pomocjo nekaksnega "Windows fonts under Linux HOWTO-ja"
katerega naslova se zal ne spomnim. Postopal pa sem nekako takole :

- iz Windows/fonts direktorija sem skopiral vse ttf fonte na Linux particijo
- z programom ttfmkfdir sem naredil fonts.dir in fonts.scale file-a
("ttfmkfdir > fonts.dir" in "ttmkfdir > fonts.scale")
- ker ne uporabljam xfs sem kar v /etc/XF86Config dodal vrstico v stilu
("FontPath "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/ttFonts"")

in zadeva je delovala. Npr. v Mozilli lahko sedaj izbiram med celim kupom
pisav. Mogoce bo ta postopek komu koristil.

Glede StarOfiice-a je pa takole. Odlocil sem se, da bom v prihodnje
uporabljal Open Office. Ko pa sedaj startam Open Office ima le-ta v menujih
nekaksne nazobcene in nepregledne fonte. Se da to kako spremeniti? Kaksne
fonta kaj vi uporabljate pod X-i (Mozilla, Open Office, ...) ?

Najlepsa hvala za odgovore in lep pozdrav,

	Andrej.