[LUGOS] Win fonti pod StarOffice-om

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Sat Apr 27 20:50:16 CEST 2002

Andrej Trobentar wrote:

> Pozdrav!
>
> Zanima me kako skonfigurirati Linux, da bom lahko fonte, ki jih
> uporabljam pod Windowsi uporabljal tudi pod StarOffice-om oz. v
> celotnih X-ih. Je to sploh mogoce?

V iskanju kompatibilnosti z wordomani sem prišel do tega:
<http://www.abisource.com/support/faq/fonts.phtml>
Zadevo sem inštaliral in v Xih so sedaj trije najbolj običajni Win fonti.
Mislim pa, da ima StarOffice 5.2 svoje fonte in se na tiste v Xih požvižga.
Uporabljam OpenOffice zadnji build (641D) na RH7.2 , kadar je pač treba
odpreti kako *.doc priponko, in ta očitno pobere X fonte.

LP., Jure