[LUGOS] network problem

Matjaz Prelog matjaz.prelog at amis.net
Tue Apr 23 15:34:20 CEST 2002

On Tue, 23 Apr 2002, Vodopivec Damijan wrote:
> [...]
> Ko sem malo lovil pakete tudi ni bilo nic nenavadnega, masini sta zaceli
> telnet sejo in potem je linux malo blodil in cakal, potem sta se dogovorila
> do
> konca in je delalo naprej normalno. Tako da telnet vcasih zalaufa, vcasih pa
> telnet gre v timeout.
>
> Zanimivo mi je tudi, da imajo na linux masino dostop preko RAS liniji od
> zunaj, uporabljajo FTP in ni problema.
> Jasno jaz nimam vpisanih teh zunanjih niti v DNS, niti v hoste.
>
> Postavili smo tudi se en RH7.1 s podobno konfiguracijo in dela brez

Po prvem mailu sem mislil,da imaš hosts.(allow|deny) porihtan tako,da ne pusti
connecta iz tistih IPjev,ki nimajo reversa. Če pa linux server(na katerem
laufaš telnetd) malo bluzi(kakšnih 40 sec),je problem v reversu.Isto velja za
sshd,razne SMTPDje(postfix),vse pop3/imap serverje,ki sem jih srečal.

Lep pozdrav,