[LUGOS] network problem

Vodopivec Damijan damijan at hit.si
Tue Apr 23 10:02:00 CEST 2002

hosts.allow in deny sta prazna, poskusili smo tudi z zapiranjem. Res je, da
smo imeli to mrezo prej zaprto za telnet, v tem primeru si takoj dobil
odgovor, da je dostop onemogocen.
V logih ni nic (uporabnega), auth* pa sploh ni
Ko sem malo lovil pakete tudi ni bilo nic nenavadnega, masini sta zaceli
telnet sejo in potem je linux malo blodil in cakal, potem sta se dogovorila
do
konca in je delalo naprej normalno. Tako da telnet vcasih zalaufa, vcasih pa
telnet gre v timeout.

Zanimivo mi je tudi, da imajo na linux masino dostop preko RAS liniji od
zunaj, uporabljajo FTP in ni problema.
Jasno jaz nimam vpisanih teh zunanjih niti v DNS, niti v hoste.

Postavili smo tudi se en RH7.1 s podobno konfiguracijo in dela brez
problema.

Tako, da mi sploh nic vec ni jasno.

lp,
Damijan