[LUGOS] Samba in XPji

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Apr 23 15:14:38 CEST 2002

Kako je delalo brez telovadbe, ce si pa sam rekel da je bilo treba
apply-jati tisti .reg za plain password checking! Sicer pa sploh ti ni
treba brati, samo search funkcijo uporabis in iseces niz 2000 oziroma XP.
Res, zelo se moras pretegnit...

Anyway, dobil si odgovor, to je to kar si iskal, jaz pa sem tudi svoje
dodal kar se tice caranja...

lp,B