[LUGOS] Samba in XPji

Vlado Brajer vlado.brajer at boter.net
Tue Apr 23 14:42:57 CEST 2002

> Malo moram bit zloben... ce bi ti ze v startu prebral SAMBA HOWTO, bi za
> vse skupaj rabil samo 3 inteligence-a in reci pisi 0 wizardry-ja.

Ti ze ves. ;) Kolker se men zdi taka vprasanja spadajo na tole listo. Za
tele tvoje bistre ugotovitve pa se mi zdi da je bol primerna bla-bla
varjanta. Pac nimamo vsi casa brat how-tojev in se poglabljat v te stvari.
Pa verjemi da sem tud pogledal samba how-to, ko sem se prvic ukvarjal s
sambo...ampak takrat se ni blo XPjev. V w98 in w95 je pa delalo brez
telovadbe z smbpasswd.

lp, vlado